djepcj



Urmare a Certificării ISO 9001/2008 pentru o bună evaluare a organizaţiei noastre cu privire la calitatea serviciilor pe care le prestăm pentru ca pe viitor să răspundem cât mai bine cererilor sau nevoilor d-voastră vă rugăm să răspundeţi la următorul chestionar. Chestionarul este anonim.

da, doresc sa particip

Va multumim! Dupa completare, va rugam sa apasati butonul "Trimite" de la sfarsit

nu doresc sa particip

click aici pentru a reveni la prima pagina


Va rugam sa bifati raspunsurile cu care sunteti de acord sau sa completati spatiile libere acolo unde este cazul


Foarte multumit (a) Destul de multumit (a) Nu prea multumit (a) Deloc multumit (a) Nu stiu/ Nu pot aprecia Nu raspund
a. Intervalul de timp în care a fost solutionata problema d-voastra
b. Prestatia profesionala a personalului/persoanei responsabila cu solutionarea problemeic
c. Spatiul destinat asteptarii/informarii
d. Calitatea serviciilor oferite de compartimentul cu care ati venit în contact
e. Disponibilitatea personalului de a va ajuta (ex. cu informatii, diverse)
f. Programul / orarul compartimentului cu care ati venit în contact
g. Respectarea principiului transparentei si asigurarea aplicarii în mod unitar a legislatiei în domeniu
h. Calitatea si claritatea informatiei disponibila despre organizatie (pe site, afise, pliante, telefonic etc.)

Atentie! Doar pentru aceia dintre d-voastra care au mai avut în trecut contacte cu organizatia noastra

Va rugam sa le enumerati:

(nota 1 este nota cea mai mica; nota 10 este nota cea mai mare)